Cvičenia

JOGA s Magdou

Hodiny jogy s Magdou sú zamerané na celkový rozvoj celého tela a samozrejme aj ducha.

Strečing, posilňovanie a kondícia pretvorené do jednotlivých ásan s dôrazom na dýchanie. Hodiny sú vhodné pre začiatočníkov, ale aj pre tých, ktorí chcú pracovať na sebe a posúvať svoje hranice.

„Yoga znamená spojenie. Pre mňa to znamená aj zmenu. Yoga mi ukázala cestu, ako zmeniť svoj pohľad na každodenný život, pomohla mi vyliečiť všeličo na tele aj na duchu. Stala sa každodennou súčasťou môjho života. V tejto uponáhľanej a vystresovanej dobe je dobré nájsť si chvíľu pre seba, stíchnuť a započúvať sa do ticha. Ponoriť sa hlboko do svojho vnútra a nachádzať pokoj v tomto nepokojnom svete.“

29018.jpg

Iyengar joga s Ferim

Iyengar joga je ideálnou technikou vhodnou na predchádzanie telesným i psychickým chorobám a pri udržaní zdravia. Je prostriedkom na ovládnutie pozornosti a vôle, rozvíja samostatnosť a sebadôveru.

 

Iyengar joga dbá na precízne prevedenie asány - fyzickej polohy, ale zároveň rešpektuje možnosti študenta, teda inak povedané, asány sa učia postupne krok po kroku a používa sa veľa prípravných cvikov.

 

V porovnaní s ostatnými populárnymi systémami jogy kladie dôraz na využitie ásan na zrovnanie sa do stredovej línie tela a otvorenie tých častí, ktoré majú obmedzenie. Kladie dôraz na správne prevedenie ásan, výdrž kôli účinkom a na to, kde vzniká akcia (koreň) v ásane.

kalanetika-UP-1024x461.png

SM SYSTEM s Blankou

SM Systém alebo tiež spirálna stabilizácia je preventívne, kondičné a regeneračné cvičenie, ktoré ocenia najmä ľudia s chabým držaním tela ako sú zaoblené ramená, hrbenie sa, uvoľnené, vypadnuté brucho atď. v dôsledku čoho vzniká skolióza, svalová disbalancia a chybná koordinácia chôdze alebo behu.

Účinná pomoc cvičenia pre ľudí trpiacimi:

  • problémy s chrbticou častokrát prameniace v životnom štýle, zamestnaní a návykoch

  • poruchy držania tela – deti počas vývoja, zranenia, nesprávne sedenie

  • hernia disku, skolióza, spinálna stenóza – vážnejšie diagnózy

  • stuhnuté svaly krku – podceňovaný stav, ktorý môže priniesť ďalšie problémy

  • bolesť v oblasti lopatiek – častá bolesť hlavne ľudí v strednom veku

  • ochabovanie svalstva chrbta – typické pre kancelárske profesie a sedavé zamestnania

  • extrémne namáhané svalstvo – manuálne profesie, dvíhanie ťažších predmetov, športovci

20200620 Jumping-9.jpg

TAOJIN s Martinou

Taojin – harmonizujúce a omladzujúce cvičenie doplnené o liečivé techniky a meditácie. Jednoduché cvičenie posilní imunitu, pôsobí liečivo na chrbticu a všetky vnútorné orgány, regeneruje kríže i celú panvovú oblasť.

Budeme pracovať so správnym taojin dychom, emóciami i vnútorným úsmevom. Urobíme si emocionálny detox.

28713.jpg

POWER JOGA s Dianou

Power joga je systém cvičení založených na posilňovaní, spevňovaní a preťahovaní svalov celého tela a zlepšujúcich tak psychickú, ako aj fyzickú kondíciu človeka.

Súmerne rozvíja celý svalový korzet a nevynecháva jediný sval. Okrem toho má veľmi dobré účinky na kĺby, kostru, kardiovaskulárny a dýchací systém, zlepšuje svalový tonus tela a redukuje tukové zásoby.

 

Power joga je zameraná na dosahovanie harmónie tela a mysle, rozvoj fyzických a psychických schopností, odbúravanie stresu a napätia.

Je vhodnou prevenciou bolestí chrbta veľakrát spôsobených civilizačnými vplyvmi, teda nesprávnym držaním tela, zlými pohybovými návykmi, jednostranným zaťažením, atď

29003.jpg

KALANETIKA s Katkou

Hodina kalanetiky je vhodná pre všetky vekové kategórie, svojím zložením zaujme najmä ženy, ktoré si chcú vyformovať postavu, pričom si zachovajú štíhle ženské tvary. Tým z vás so sedavým zamestnaním takisto pomôže uľaviť od bežných bolestí krížovej a krčnej chrbtice vďaka správnemu držaniu tela, zlepšeniu flexibility a posilneniu vnútorných svalov.

 

Na prvú hodinu sa treba vopred prihlásiť e-mailom alebo telefonicky. 

sm2.jpg

JUMPING s Vierkou

Jumping je zábavné skupinové cvičenie na malých trampolínkach za doprovodu motivačnej hudby.

Je účinný pri formovaní postavy a zlepšuje fyzickú kondíciu. Počas hodiny sa vystriedajú kombinácie rýchlych a pomalých poskokov, dynamických šprintov, balančných a silových prvkov a poriadneho strečingu na záver. Tým, že cvičíme na balančnej podložke, posilňujeme hlboký stabilizačný systém.

Vyplavené endorfíny sa postarajú o skvelý pocit po cvičení. 

Vhodný pre všetky vekové kategórie !

–  je zábavný a bezpečný
–  vedie k normalizácii svalového tonusu
–  posilňuje všetky svalové skupiny a problémové partie
–  rozvíja motoriku, koordináciu a stabilitu
–  zvyšuje vitálnu kapacitu pľúc
–  upravuje trávenie a vylučovanie
–  pôsobí proti depresii a únave
–  spomaľuje proces starnutia
–  poskytuje do veľkej miery úľavu od bolestí chrbta a iných bolestí 
–  zrýchľuje lymfatický obeh, detoxikáciu a prietok v žilovom systéme
–  má pozitívny vplyv na srdcovo – cievny systém
–  balansovaním aktivuje hlboké svalstvo chrbta

liecivy-zvuk-fuu.jpg