Cvičenia

JOGA s Magdou

Hodiny jogy s Magdou sú zamerané na celkový rozvoj celého tela a samozrejme aj ducha.

Strečing, posilňovanie a kondícia pretvorené do jednotlivých ásan s dôrazom na dýchanie. Hodiny sú vhodné pre začiatočníkov, ale aj pre tých, ktorí chcú pracovať na sebe a posúvať svoje hranice.

„Yoga znamená spojenie. Pre mňa to znamená aj zmenu. Yoga mi ukázala cestu, ako zmeniť svoj pohľad na každodenný život, pomohla mi vyliečiť všeličo na tele aj na duchu. Stala sa každodennou súčasťou môjho života. V tejto uponáhľanej a vystresovanej dobe je dobré nájsť si chvíľu pre seba, stíchnuť a započúvať sa do ticha. Ponoriť sa hlboko do svojho vnútra a nachádzať pokoj v tomto nepokojnom svete.“

sm2.jpg

JUMPING s Vierkou

Jumping je zábavné skupinové cvičenie na malých trampolínkach za doprovodu motivačnej hudby.

Je účinný pri formovaní postavy a zlepšuje fyzickú kondíciu. Počas hodiny sa vystriedajú kombinácie rýchlych a pomalých poskokov, dynamických šprintov, balančných a silových prvkov a poriadneho strečingu na záver. Tým, že cvičíme na balančnej podložke, posilňujeme hlboký stabilizačný systém.

Vyplavené endorfíny sa postarajú o skvelý pocit po cvičení. 

Vhodný pre všetky vekové kategórie !

–  je zábavný a bezpečný
–  vedie k normalizácii svalového tonusu
–  posilňuje všetky svalové skupiny a problémové partie
–  rozvíja motoriku, koordináciu a stabilitu
–  zvyšuje vitálnu kapacitu pľúc
–  upravuje trávenie a vylučovanie
–  pôsobí proti depresii a únave
–  spomaľuje proces starnutia
–  poskytuje do veľkej miery úľavu od bolestí chrbta a iných bolestí 
–  zrýchľuje lymfatický obeh, detoxikáciu a prietok v žilovom systéme
–  má pozitívny vplyv na srdcovo – cievny systém
–  balansovaním aktivuje hlboké svalstvo chrbta

kalanetika-UP-1024x461.png
28713.jpg

SM SYSTEM s Blankou

SM Systém alebo tiež spirálna stabilizácia je preventívne, kondičné a regeneračné cvičenie, ktoré ocenia najmä ľudia s chabým držaním tela ako sú zaoblené ramená, hrbenie sa, uvoľnené, vypadnuté brucho atď. v dôsledku čoho vzniká skolióza, svalová disbalancia a chybná koordinácia chôdze alebo behu.

Účinná pomoc cvičenia pre ľudí trpiacimi:

  • problémy s chrbticou častokrát prameniace v životnom štýle, zamestnaní a návykoch

  • poruchy držania tela – deti počas vývoja, zranenia, nesprávne sedenie

  • hernia disku, skolióza, spinálna stenóza – vážnejšie diagnózy

  • stuhnuté svaly krku – podceňovaný stav, ktorý môže priniesť ďalšie problémy

  • bolesť v oblasti lopatiek – častá bolesť hlavne ľudí v strednom veku

  • ochabovanie svalstva chrbta – typické pre kancelárske profesie a sedavé zamestnania

  • extrémne namáhané svalstvo – manuálne profesie, dvíhanie ťažších predmetov, športovci

20200620 Jumping-9.jpg

KALANETIKA s Katkou

Hodina kalanetiky je vhodná pre všetky vekové kategórie, svojím zložením zaujme najmä ženy, ktoré si chcú vyformovať postavu, pričom si zachovajú štíhle ženské tvary. Tým z vás so sedavým zamestnaním takisto pomôže uľaviť od bežných bolestí krížovej a krčnej chrbtice vďaka správnemu držaniu tela, zlepšeniu flexibility a posilneniu vnútorných svalov.

 

Na prvú hodinu sa treba vopred prihlásiť e-mailom alebo telefonicky. 

TAOJIN s Martinou

Taojin – harmonizujúce a omladzujúce cvičenie doplnené o liečivé techniky a meditácie. Jednoduché cvičenie posilní imunitu, pôsobí liečivo na chrbticu a všetky vnútorné orgány, regeneruje kríže i celú panvovú oblasť.

Budeme pracovať so správnym taojin dychom, emóciami i vnútorným úsmevom. Urobíme si emocionálny detox.

liecivy-zvuk-fuu.jpg